środa, 9 kwietnia 2014

Królicza Tilda po raz drugi

 
Tą uroczą lalę już Wam kiedyś pokazywałam, o TU. Ale, że Królikowa Tilda w dalszym ciągu jest w moim posiadaniu, a ja pomalutku robię porządki w sklepiku na Srebrnej Agrafce, musiała zostać sfotografowana po raz drugi.
Z chęcią pokazuję Wam ją w nowej, wiosennej scenerii :)



Jeśli nie zaglądacie na profil Kreatywnego Kufra, czy mój na facebooku, nie wiecie o moim wyróżnieniu :)
Jest mi niezmiernie miło, wobec tego, poinformować Was o tym, że moja bransoletka dostała wyróżnienie w wyzwaniu! 
Na blogu wyzwaniowym - Kreatywny Kufer, w zeszłym miesiącu zostało ogłoszone wyzwanie, którego głównym tematem była Roszpunka. Moje zgłoszenie możecie obejrzeć TU.
Zdobycie uznania to niezwykle budująca sprawa, dodaje skrzydeł :) Czuję się doceniona i mam jeszcze więcej chęci do tworzenia! :)











 

2 komentarze: