poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Upcykling - biżuteria z drutu od komputera?


Uwielbiam upcykling, to wspaniałe dawać drugie życie pozornie niepotrzebnym przedmiotom :)
To już drugie wyzwanie na Kreatywnym Kufrze, gdzie wykorzystujemy odpady. Tym razem tematem wyzwanie jest metal.
Kiedy tylko zobaczyłam temat następnego dnia leciałam do kolegi z pracy z zapytaniem, czy posiada jakiś metalowy, zbędny drut. Po południu otrzymałam pół metra miedzianego drutu wyciągniętego ze starego komputera, a w głowie zalągł się pomysł!
Miedź oplotła kamyk w kolorze szmaragdowym, charakteru dodały cytrynowe kuleczki, które pięknie błyszczą w świetle. Myślę, że pasują do siebie :)









Wisiorek zgłaszam na wyzwanie w Kreatywnym Kufrze, jednocześnie oświadczam, że jest to praca nowa, nigdzie wcześniej niepublikowana. Jestem jej autorem, posiadam do niej prawa autorskie oraz jestem świadoma, że w przeciwnym przypadku łamie prawo opisane w Ustawie o prawach autorskich ( Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.). 



2 komentarze: