wtorek, 20 maja 2014

Wyzwanie u Kreatywnego Kufra: Mroczne Cienie


Morska bransoletka to moja kolejna propozycja biżuterii, którą pragnę zgłosić na wyzwanie w Kreatywnym Kufrze. 
Tym razem inspiracją miał być film Tima Burtona pod tytułem "Mroczne Cienie". Film opowiada o Barnabie, spadkobiercy fortuny, który zakochuje się w Josette duPres...i tu się zatrzymajmy, bo najbardziej zainteresowała mnie właśnie Jej osoba. Młoda, piękna kobieta o oczach koloru lazurowego morza. To postać tragiczna. Zazdrosna o Barnabę, wiedźma - Angelique zmusza dziewczynę do skoczenia z klifu. Ta scena była moją inspiracją do stworzenia tej bransoletki. Efekt obejrzyjcie poniżej,mam nadzieję, że się Wam spodoba :)
 







Bransoletkę morską zgłaszam na wyzwanie u Kreatywnego Kufra. Jednocześnie oświadczam, że jest to praca nowa, nigdzie wcześniej niepublikowana. Jestem jej autorem, posiadam do niej prawa autorskie oraz jestem świadoma, że w przeciwnym przypadku łamie prawo opisane w Ustawie o prawach autorskich ( Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.).


2 komentarze:

  1. Bransoletka idealnie wkomponowuje się w temat :))
    trzymam kciuki by się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki za biżuteryjne manatki!

    OdpowiedzUsuń