poniedziałek, 19 stycznia 2015

Upcykling - fajna sprawa i super zabawa!



Słyszeliście o upcyklingu?
To forma przetwarzania wtórnego odpadów. Spotkałam się z tym nie po raz pierwszy i sama korzystam (nie do końca świadoma, że ma to swoją nazwę) z niej od dawna.
Wspaniała rzecz Kochani, nadawać drugie życie przedmiotom. Przecież stara bluzka, która ma jedynie uporczywą plamę nie musi zostać wyrzucona, materiał z torebki, która nam się znudziła również możemy wykorzystać na wiele sposobów, pudełko po kremie może stać się pudełkiem na drobiazgi. Ekonomicznie i praktycznie, świetna sprawa!

Moja dzisiejsza praca jest odpowiedzią na wyzwanie rzucone na Kreatywnym Kufrze. Druga szansa dla papieru, to temat obecnego wyzwania.
Kółka, z których składa się wisiorek wycinane były ze ścinków kartek, które otrzymałam na Święta Bożego Narodzenia. Uwielbiam je, zawsze chowam do pudełka, z myślą, że mogą się jeszcze przydać przy scrapbookingu i tym razem szybko przyszła na nie kolej :)
To dość odprężające zajęcie wycinanie kółek nożem cyrklowym.
Mam nadzieję, że moja praca przypadnie Wam do gustu.

Kochani, czy pamiętacie etui z poprzedniego postu?
Jeśli nie to zapraszam <klik>. Etui okazało się za małe, pasuje bardziej na telefon moich rozmiarów (Samsung Galaxy S3), gdyby był ktoś zainteresowany, jest na sprzedaż!
Już nie długo pokażę Wam kolejne wdzianka dla telefonów, które uszyłam w tym tygodniu :)


Pozdrawiam cieplutko,
Gosia








Wisiorek zgłaszam na wyzwanie w Kreatywnym Kufrze. Jednocześnie oświadczam, że jest to praca nowa, nigdzie wcześniej niepublikowana. Jestem jej autorem, posiadam do niej prawa autorskie oraz jestem świadoma, że w przeciwnym przypadku łamie prawo opisane w Ustawie o prawach autorskich ( Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.).


2 komentarze: