poniedziałek, 17 marca 2014

Pani Królikowa w cytrynowym sweterku




Obiecałam Wam królikomanię a tu nic...pora nadrobić! :)
Dziś przedstawiam Panią Królikową, w iście wiosennym wydaniu.
Moja modelka ma na sobie swetrową sukienkę oraz czapkę o cytrynowym kolorze. Okrycie wierzchnie stanowi cienka kurtałka ozdobiona turkusowymi, haftowanymi kwiatami. Do tego czarne, filcowe balerinki z cukierkową kokardką.
Znów powiewa u nas wiosna i co raz bliżej nam do świąt!

W najbliższym czasie spodziewajcie się kolejnej bransoletki na wyzwanie, wciągnęłam się ;)

Pozdrawiam wiosennie,
Gosia




 

 

 


 






4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak mnie wiosennie te Króliki nastroiły - uszate, małe radości, które umilają dzień :)

      Usuń
  2. piękny sweterek, ale ta kurteczka jest po prostu niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Heniu :) Kurtka powstała jako pierwsza. Szczerze mówiąc miała być przeznaczona dla innej Pani Królikowej, ale zmieniłam koncepcję i w sumie wyszło to na dobre ;)
      Może uda mi się zdobyć zdjęcie i drugiego Królika, o ile córka, do której pojechała, znajdzie czas na fotografowanie...

      Usuń