piątek, 27 czerwca 2014

Iduna i złote jabłka



Czy słyszeliście o Idunie?
Osobiście przyznam się, że do tej pory to imię z niczym mi się nie kojarzyło...do czasu, kiedy na Kreatywnym Kufrze pojawiło się nowe wyzwanie, którego tematem jest ta mityczna postać.
Idun to bogini wiosny w mitologii nordyckiej. Była odpowiedzialna za wieczną młodość. Jej atrybutem były złote jabłka, które dawały obdarowanemu nieśmiertelność. Głównie dzieliła je między bogami zebranymi w Asgardzie. Przedstawiana była z koszem tych cudownych owoców.
Do powyższej pracy zainspirował mnie kolor jabłek. Dlatego moja biżuteria jest tak mocno ozłocona.





Bransoletkę zgłaszam na wyzwanie u Kreatywnego Kufra. Jednocześnie oświadczam, że jest to praca nowa, nigdzie wcześniej niepublikowana. Jestem jej autorem, posiadam do niej prawa autorskie oraz jestem świadoma, że w przeciwnym przypadku łamie prawo opisane w Ustawie o prawach autorskich ( Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.).


P.S. Z internetem w dalszym ciągu mam problemy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz