poniedziałek, 20 października 2014

Guzik


Guzik, niby zwykła, maleńka ozdoba, a jak wiele może zmienić. Zwykły sweterek zamieni w szykowny, czapeczkę radośnie przyozdobi, a bluzce dodać może ekstrawagancji, jeśli kilka zalotnie rozepniemy.

Mój błyszczący guziol od razu rzucił mi się w oczy, kiedy tylko stanęłam przy pojemnikach z guzikami w jedne z gdyńskich pasmanterii. Był piękny, duży, błyszczący i urzekający, brakowało mu jedynie odpowiedniej, pasującej do jego szykowności oprawy i takoż ją uczyniłam.












Bransoletkę zgłaszam na wyzwanie w Kreatywnym Kufrze. Jednocześnie oświadczam, że jest to praca nowa, nigdzie wcześniej niepublikowana. Jestem jej autorem, posiadam do niej prawa autorskie oraz jestem świadoma, że w przeciwnym przypadku łamie prawo opisane w Ustawie o prawach autorskich ( Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.). 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz