piątek, 13 grudnia 2013

Candy no. 1




Wczoraj po raz pierwszy na blogu pojawił się tutorial.
Dziś premierowo mam dla Was CANDY! :)
A właściwie dwa. Mam dwa Mikołajki z DIY do rozdania.
Jedno będzie na blogu, drugie na fanpage'u.

Ilość postów na blogu wciąż rośnie, za chwilę stuknie setka, nie długo miną dwa lata odkąd zaczęłam pisać na bloggerze, mam już prawie 3000 wyświetleń. Wszystko wskazuje na to, że najwyższa pora by zrobić pierwsze rozdanie a, że zbliżają się Święta to Mikołajowo będzie :)


Zasady rozdania:
1. Nic specjalnego robić nie musicie. Wystarczy, że w komentarzu wyrazicie ochotę przygarnięcia Mikusia i tyle :)
2. Możecie dodać bloga do obserwowanych, dzięki temu nie zapomnicie o wynikach.
3. Możecie polubić fanpage na fb, tam też będę informowała o wszystkim na bieżąco i macie szanse na drugiego Świętego ;)
4. Możecie dodać banerek na swojego bloga. Będzie mi niezmiernie miło jeśli zechcecie podzielić się wiedzą o moim blogu z innymi.

Proste? Proste, zapraszam wszystkich serdecznie!

Banerek do pobrania tutaj:


















Pozdrawiam serdecznie,
Gosia

1 komentarz: