czwartek, 12 grudnia 2013

Świąteczne DIY




To mój pierwszy tutorial. Zachęcona przez dziewczyny z Addicted to Craft postanowiłam pokazać jak łatwo można zrobić Mikołajka.
Jako, że tworzę głównie wieczorem po pracy zdjęcia były robione bez odpowiedniego oświetlenia. Mimo słabej jakości zdjęć mam nadzieję, że mój DIY będzie dla Was czytelny :)

Mikołaj jest wypełniony u dołu kaszą (ale może to być groch, koraliki, ryż czy cokolwiek drobnego, sypkiego co macie pod ręką :)) po to aby się nie chwiał. Dzięki temu stoją na parapecie stabilnie nadając jeszcze bardziej świąteczny klimat naszemu domowi.
Przejdźmy do rzeczy:











Mam nadzieję, że się Wam spodobało :)
Pozdrawiam świątecznie,
Gosia




5 komentarzy:

  1. Słodkie:) A jakich miałaś pomocników przy robocie:D Krasnale prawdziwe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to zaszczyt Was tu gościć :)
      Haha, tak, oczywiście, że prawdziwe ;) Bardzo mi pomagały :)

      Usuń
  2. Ale slodziaki;) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń